fbpx
תזכורות תזכורת

כך תאריכו את חיי הסוללה של הסמארטפון שלכם

למה הסוללה נגמרת מהר?

הסלולרי משמש אותנו לפונקציות רבות ומרובות. אנחנו שולחים איתו מיילים, מאזינים למוזיקה, מנהלים יומן, מנווטים בוויז, צופים בסרטונים, מקשקשים בוואטסאפ, משחקים, מורידים אפליקציות ומידי פעם גם משוחחים. הוא משמש אותנו החל מהזמן שבו אנו מתעוררים, מתנועעים בדרכים בדרך לעבודה, במהלך היום ועד שאנו מגיעים הביתה והולכים לישון. למעשה הוא כל היום איתנו ומשמש אותנו לעיתים כאמצעי הקשר המרכזי שלנו לעולם. לכן אין זה מפתיע שחיי הסוללה שלנו הולכת ונשחקת עם הזמן ומאבדת את אחוזיה במהרה במהלך היום. השימוש בסלולרי לרוב הוא כה מסיבי, ולכן נדרש למצוא דרכים כדי שתאריכו את חיי הסוללה. יש כמה טיפים ושיטות שכדאי ליישם על מנת שהסוללה שלנו תצלח את היום ותשמר לאורך זמן באופן המיטבי.

הנמיכו את בהירות המסך והעדיפו רקע או שומר מסך סטטי

המסך הוא צרכן מרכזי של מכשיר הסמארטפון ונחשב לזללן אנרגיה. הנמכת בהירות המסך תחסוך לכם בבזבוז של הסוללה. כוונו למצב הכי נמוך אך שעדיין מאפשר לכם לראות ברור את המסך או לחלופין כוונו את המסך למצב "אוטומטי" שיחשיך את המכשיר בסביבה חשוכה ויאיר אותו בסביבה מוארת. על הדרך כדאי גם לכוון כיבוי אוטומטי של המסך לאחר זמן קצר כדי שהמסך יפעל כמה שפחות כאשר אין לכם צורך בו. הימנעו משימוש בשומרי מסך עם טפט חי כלומר בעלי אנימציה ותנועה והעדיפו רקע סטטי.

כבו אפליקציות והפחיתו עדכונים

אפליקציות שפועלות ברקע, עדכונים והתראות שאתם מקבלים למכשירכם כל כמה דקות המופיעים בצג הסמארטפון, ובלוטות' פתוח נחשבים לנוגסי אנרגיה משמעותיים. כבו אפליקציות שאינם בשימוש וסגרו יישומים הפועלים ברקע (תוכלו לבדוק אילו אפליקציות צורכות יותר משאבים בהגדרות המכשיר). בטלו עדכוני Notifications השולחים לכם עדכוני פייסבוק, עדכונים ממשחקים למיניהם או עדכונים שאפשרתם מאפליקציות אחרות כמו אתרי חדשות. הפחיתו עדכונים כמו עדכון אוטומטי של מיילים לפעם בשעה או שעתיים או בטלו אותם לחלוטין (רק כאשר תכנסו למייל באופן יזום תוכלו לבדוק איזה מיילים קיבלתם) וכבו את הבלוטות'. במידה ואתם צריכים לסנכרן מידי איזה זמן, העדיפו לעשות זאת באופן ידני.

אולי גם יעניין אתכם:
השוואת חבילות סלולר
השוואת חבילות תקשורת
השוואת מחירים אינטרנט
אקספון סלולר

מאילו חברות סלולר תרצו לקבל הצעות?
יותר הצעות = יותר סיכוי לחסוך כסף!

כבו את הווי-פיי, שירותי הדור השלישי ושירותי מיקום

כיבוי שירותי האינטרנט האלחוטי יאריך לכם את חיי הסוללה. כאשר הסמאטרפון שלכם עסוק בלחפש אחר רשתות פנויות הוא מבזבז אנרגיה רבה וזה גורם לסוללה להיגמר מהר יותר. בכל מקרה העדיפו הפעלת Wi-Fi על פני הפעלת שירותי דור שלישי או רביעי שמבזבזים הרבה יותר אנרגיה. כמו כן, כבו את שירותי המיקום (שירותי ה-GPS) המאפשרים לנו להפעיל אפליקציות ניווט ואפליקציות הדורשות מיקום. פעולה זו תמנע משירותי האיתור הלווייני לבזבז אנרגיה מיותרת כדי לאתר את מיקומכם בזמן שאין לכם צורך בכך. במצבים ספציפיים בהם חשוב לכם לשמור על חיי הסוללה במיוחד, ואין לכם אפשרות להטעין את הסמארטפון, העדיפו לעבור למצב טיסה. אומנם לא תוכלו לקבל שיחות, להתקשר, לשלוח הודעות או לגלוש, אך זה ימנע בזבוז של הסוללה.

הפחיתו את השימוש במצב רטט

רוב הסיכויים שתופתעו מפרט זה אבל מסתבר שרטט צורך אנרגיה גבוהה יותר מצלצול. אופציית הרטט אפשרית בזמן צלצול, הקלדה או התראה. כאשר אתם מצויים בסיטואציות שאינן דורשות הפעלת רטט, הימנעו מהפעלתו על מנת לחסוך בצריכת החשמל. כמובן השתדלו שביטולו של הרטט במכשירכם לא יפריע וירעיש לסובבים אתכם, לכן העדיפו להעביר את המכשיר למצב שקט ללא רטט.

הגנו על מכשירכם מפני חום

חום עלול לפגוע במכשירכם ועלול לפגוע גם באיכות ויעילות הסוללה. כאשר הסמארטפון והסוללה מתחממים יתר על המידה זה פוגם רבות ומקצר את אורך חייהם לאורך זמן. לכן הימנעו מלחשוף את המכשיר לשמש ולמקומות חמים ושמרו עליו במקום קריר יחסית, מכיוון שבכל הנוגע לסוללה, חום יגרום למאמץ ולבזבוז גבוה יותר של חשמל.

לסיכום באמצעות מספר פעולות פשוטות תוכלו לחסוך בבזבוז אנרגיה של הסוללה וכך לייעל את חיי הסוללה של הסלולרי שלכם ולשמר אותה לעוד מספר שנים טובות. מומלץ לכם להתחיל כבר מעכשיו.

0 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תחומים נוספים להשוואה

חבילות סלולר

סלולר

השוואת חבילות טלוויזיה

טלוויזיה וטריפל

השוואת חבילות אינטרנט

אינטרנט

סיבים אופטיים

סיבים אופטיים

חבילות טלפון קווי

קווי טלפון

השוואת ברי מים

ברי מים

כתבות שאולי יעניינו אותך

מאילו חברות סלולר תרצו לקבל הצעות?
יותר הצעות = יותר סיכוי לחסוך כסף!
כבר יוצאים?
סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעה משתלמת:
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.

רוצה להוזיל את חבילת הסלולר?

Next TV ביום מכירות מיוחד
לפרטים נוספים חייגו לנציג

רוצה לקבל הצעת מחיר

המועדפים שלי

שלחנו לך קוד אימות ב-SMS לטלפון
לבעלי טלפון כשר תישלח סיסמא באמצעות שיחה קולית
הקוד שהזנת שגוי
הקוד לא הגיע?
נתקלת בבעיה או שאלה?
אנחנו כאן לשירותך בטלפון 077-404-5025 בימים א'-ה' בין השעות 9:30-18:00
או במייל: info@smartcut.co.il
הקוד אומת בהצלחה!
שליחת הטופס מתבצעת